Έτσι θα πετύχει το μάρκετινγκ στο Κέντρο Ξένων Γλωσσών σας

0
273

Έχετε ένα περιορισμένο μπάτζετ όπως κάθε επιχείρηση στις μέρες της ύφεσης στην Ελλάδα και ίσως έχετε δοκιμάσει κατά καιρούς κάποιες ξεπερασμένες, δωρεάν στρατηγικές μάρκετινγκ… “εκτός σύνδεσης”, επειδή απλώς ήταν δωρεάν και ίσως κάπου ακούσατε ότι έχουν πετύχει στο παρελθόν.
Είτε, όντως έχετε έναν καλά χρηματοδοτούμενο προϋπολογισμό μάρκετινγκ και εξακολουθείτε να σπαταλάτε τα χρήματά σας σε ξεπερασμένες στρατηγικές εκτός ίντερνετ του παρελθόντος, που κρατούν την ομάδα σας και εσάς απασχολημένους 24/7 χωρίς καν να παράγεται το ζητούμενο αποτέλεσμα.

ΤΟΠΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Έτσι, οι μέθοδοι μάρκετινγκ “εκτός σύνδεσης”, όπως διαφημιστικά φυλλάδια και κάρτες, business cards, οι διαφημίσεις σε τοπικά εξειδικευμένα και maistream περιοδικά και διαφημίσεις σε τοπικά τηλεοπτικά Μέσα μαζικής ενημέρωσης, στο σύνολό τους είναι αποτελούν το εξής: Μία τεράστια σπατάλη των οικονομικών πηγών του Κέντρου Ξένων Γλωσσών σας.
Τις μεθόδους αυτές, ασφαλώς, τις έχετε οικειοποιηθεί χάρη στην παρέμβαση εταιρειών μάρκετινγκ, εταιρειών που θέλουν να σας προμηθεύσουν με εκτυπωτές, εταιρειών που σχετίζονται με την παροχή του υλικού που προαναφέραμε, για την “offline” διαφήμισή σας, ιδιοκτητών τοπικών εντύπων που πιθανότατα κάνουν απλώς το… χόμπι τους, σε ένα έντυπο που συνήθως δεν έχει καν αναγνωσιμότητα, παρόλα ταύτα επιθυμούν να τους πληρώσετε αδρά για να προωθήσουν αντικειμενικά τη δουλειά σας στη διδασκαλία ξένων γλωσσών.
Οι μέθοδοι μάρκετινγκ εκτός διαδικτύου υστερούν σε τρία βασικά στοιχεία:
Είναι προφανές ότι υστερούν στην προσέγγιση, καθώς σε κάθε προσπάθεια μάρκετινγκ, κάθε διαφήμιση, φτάνει σε περίπου 100 άτομα ή και λιγότερα.
Επίσης, ένα δεύτερο πρόβλημα είναι ο εντοπισμός. Με λίγα λόγια, στο μάρκετινγκ εκτός διαδικτύου είναι δύσκολο έως αδύνατο να εντοπιστεί η προέλευση κάθε πελάτη, από πού δηλαδή, έγινε η πρώτη επαφή. Μπορεί να σας είδαν τυχαία σε ένα διαφημιστικό φυλλάδιο, είτε να διάβασαν για εσάς στην αίθουσα αναμονής σε ένα κομμωτήριο. Δεν θα μπορούσατε να γνωρίζετε…
Ένα τελευταίο πρόβλημα είναι η επέκταση ενός συγκεκριμένου τρόπου μάρκετινγκ. Με απλά λόγια, αν έχετε μοιράσει 5000 διαφημιστικά φυλλάδια στη γύρω περιοχή από εσάς, σε σπίτια και αυτοκίνητα και είδατε ενδεχομένως ότι αυτό έφερε αύξηση στους μαθητές στο Κέντρο Ξένων Γλωσσών σας, δεν μπορείτε ξαφνικά να τυπώσετε 50.000 φυλλάδια και να τα μοιράσετε σε μία τόσο ευρεία περιοχή. Γεγονός που σημαίνει πως αυτή η μέθοδος μάρκετινγκ έχει συγκεκριμένα όρια.
Από την άλλη, αυτά τα τρία στοιχεία είναι πολύ πιο βολικά με τη χρήση ίντερνετ.
Μπορείτε να ξεκινήσετε με ένα μικρό μπάτζετ και μικρή απήχηση: Με στοχευμένη διαφήμιση στο Facebook σε άτομα βάσει της τοποθεσίας τους, των ενδιαφερόντων τους και των πρόσφατων συνηθειών τους. Ενώ μάλιστα μπορείτε στη συνέχεια να δείτε πώς αλληλεπιδρούν στη δική σας διαφήμιση και να έχετε πλήρη εικόνα για την απήχηση της διαφήμισής σας.
Όμως η διαφήμιση εντός του Ίντερνετ έχει ακόμα μία διάσταση: Μπορείτε να ακολουθείτε και να κρατάτε επαφή με τους μελλοντικούς μαθητές σας μέσω newsletters και άλλων μηνυμάτων, κάτι που πλέον γίνεται μαζικά και με μεγάλη αποτελεσματικότητα.

ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΩΣΤΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩΝ ΣΑΣ
Κανείς δεν θέλει να ξοδεύει χρήματα για μάρκετινγκ, όμως κάθε επιχείρηση ατυχώς ξοδεύει αρκετά για αυτόν το σκοπό. Η βασική λογική, ωστόσο, είναι να καταφέρουμε να ελαχιστοποιήσουμε τη σπατάλη αυτή, όσο το δυνατόν περισσότερο και παράλληλα, να εντοπίσουμε ποια στρατηγική αποφέρει όφελος προκειμένου στοχευμένα πλέον, να επικεντρωθούμε στην κερδοφόρα στρατηγική αποβάλλοντας τις ξεπερασμένες στρατηγικές του μάρκετινγκ εκτός διαδικτύου τις οποίες προαναφέραμε.
Διότι για να θεωρηθεί μία μέθοδος μάρκετινγκ ως επιτυχημένη, θα πρέπει τεστάρεται συνεχώς και τα αποτελέσματα που επιφέρει να είναι κερδοφόρα.
Πρώτα από όλα, οφείλουμε να έχουμε στη θέση τους όλες τις μηχανές παρακολούθησης. Το Google Analytics, το Google Search Console και το Google My Business, σας παρέχουν πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τη συμπεριφορά των πελατών σας και των εν δυνάμει πελατών.
Το μείζον ερώτημα που θα πρέπει να σας απασχολεί είναι: Είστε διατεθειμένος να κάνετε όλες τις απαιτούμενες κινήσεις μάρκετινγκ στο ίντερνετ που προαναφέραμε, είτε μόνος είτε με την ομάδα σας ή χρειάζεστε επαγγελματική, εξωτερική βοήθεια;

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

Please enter your comment!
Please enter your name here